Back
Menu
Main page
About us
Indexes
Publication titles
Publication authors
Contact
A
A
Default font
A
+
Medium font
A
++
Big font
Contrast default
Contrast black-yellow
en
en
pl
PAS journals
How to search?
advanced search
Search results
Search results
Search for:
[About the Journal = W ekspertyzie bazujemy na wynikach na projektu <i><b>Children Hybrid Integration\: Learning Dialogue as a way of Upgrading Policies of Participation <\/b><\/i>\(CHILD\-UP\), H2020 \(GA 822400\), który realizowany był w latach 2019\-2022 \( <a href=\"https\:\/\/www.child\-up.eu\">https\:\/\/www.child\-up.eu<\/a>\). Prezentujemy w niej wybrane wyniki badań jakościowych prowadzonych z dziećmi migranckimi uczęszczającymi do polskiej szkoły. Skupiamy się w niej na takich zagadnieniach jak\: <br> <br> • ocena polskiej szkoły i jej wizje w opinii dzieci migranckich\; <br> • relacje dzieci z nauczycielami i rówieśnikami\; <br> • postępy, osiągnięcia w nauce, aspiracje edukacyjne\; <br> • napotykane trudności\/konflikty i ich rozwiazywanie\; <br> • przyswajanie języka polskiego, ocena własnych kompetencji\; <br> • rola rodziców w kontakcie ze szkołą i pomocą w nauce\; <br> • wpływ zdalnego nauczania na integrację, proces nauczania i wyniki w nauce, wsparcie i pomoc ze strony nauczycieli\; <br> • tożsamość hybrydowa, relacje z krajem pochodzenia\; <br> <br> Przedstawiamy również rekomendacje oraz omawiamy narzędzia badań stworzonych do naszych badań. <br>]
Filters
Filters
Search results
Number of results:
0
items per page:
25
50
75
Sort by:
relevance
popularity
This page uses 'cookies'.
Learn more
I understand